.:: مجله طب نما - تناسب اندام ::.
فروشگاه طب نما
دانلود اپلیکیشن
پیگیری سفارش

  • ورود

  • ثبت نام

  • سبد خرید
تناسب اندام
 
پک سه تایی لاغری موضعی نوشاد
وزن ایده آل وزنی است که شما در آن وزن، احساس راحتی، سبکی و سلامتی می کنید و تناسب اندام یعنی تناسب بین قد و وزن، قد و جنسیت می باشد. در صورتی که هر کدام از فاکتور های فوق به دلایلی مثل تغذیه ناصحیح، عدم تحرک کافی و عوامل وراثتی و... نسبت به دیگر فاکتورها تغییر پیدا کند به آن عدم تناسب اندام می گویند که می تواند باعث فشارخون بالا، دیابت، اختلال در چربی خون و بیماری های عروق کرنور، سایش مفاصل و توقف تنفس در خواب و سرطان شود. پکیج لاغری نوشاد همراه با رعایت نکات توصیه شده قادر به درمان چاقی و ایجاد تناسب اندام بدون بازگشت و عوارض آن می باشد. پک سه تایی لاغری موضعی نوشاد که باعث رفع چاقی موضعی در محل مورد نظر بدن ازجمله دور شکم ران و باسن می شود.
 
 
 
 
 
دمنوش گياهي
 
 
 
 
 
 
 
عرقيات گياهي
 
چاقي1
چاقي 2
چاقي 3
 
 
 
 
 
 
درمانگر طبيعت
 
 
 
 
 
 
 
 
پودر مسمن(چاق كننده)
تركيبات : مغز بادام شيرين ، نارگيل ، كتيرا و ...
موارد مصرف : چاقي و افزايش وزن
ميزان و نحوه مصرف:
1 قاشق از پودر را در يك ليوان شير مخاوط نموده و روزي 3 بار قبل از غذا ميل شود. 
 
ادامه
 
 
 
 

وقتی وزن‌تان با ورزش کردن کم نمی‌شود، احتمالا مشکلی وجود دارد. این، مشکل خیلی‌هاست. روزها و ساعت‌ها تمرین می‌کنند اما با وجود عرق ریختن فراوان، نمی‌توانند وزن کم کنند. فیزیولوژیست‌های ورزشی و متخصصان و مربیان تربیت بدنی در آمریکا معتقدند که ۶ اشتباه در شیوه ورزش کردن ما وجود دارد که می‌تواند به مثابه ترمزی برای تناسب اندام عمل ‌کند. با این ۶ ترمز آشنا شوید.

 

بسیاری از زنان تصور می‌کنند که ۳۰ دقیقه ورزش کردن، شکل بدنشان را تغییر می‌دهند اما این حالت، خودکار نیست. در این مقاله درباره بایدها و نبایدهای تمرینی می‌گوییم تا سوخت و ساز بدنتان افزایش یابد و بتوانید اندام متناسبی داشته باشید.

 

 
 

▪ نباید: احساس راحتی با سرعت بیشتر تمرین

 

▪ باید: سرعت کمتر اما ایستاده در هنگام تمرین

 

▪ نتیجه: در هر جلسه، ۵۰ کالری بیشتر می‌سوزانید.

 

 

تمرینانی با شدت زیاد، ممکن است انرژی بیشتری بسوزاند اما به شرطی که در وضعیت راحت نشسته یا تکیه داده به جایی نباشید. وضعیت خوب قرارگیری و اکسیژن‌گیری بیشتر و ورزش کردن در حالت ایستاده ۵۰ کالری انرژی بیشتر از شما می‌گیرد.

 

 

 

▪ نباید: ورزش کردن در حالت تشنگی

 

▪ باید: نوشیدن حدود دو لیوان آب، دو ساعت قبل از تمرین

 

▪ نتیجه: انرژی بیشتر، وزنه سنگین‌تر و تناسب اندام سریع‌تر

 

تناسب اندام

 

وقتی بدنتان کم آب می‌شود، زودتر خسته می‌شوید و تمرین‌تان سخت‌تر می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد با این کم آبی و خستگی، ورزشکاران سه تا پنج تکرار در هر نوبت ورزش قدرتی، کمتر وزنه می‌زنند. کم آبی، میزان هورمون‌های آنابولیک را که برای قدرتمند شدن عضلات ضروری هستند، کاهش می‌دهد. در روز تمرین به ازای هر ۱۵ کیلوگرم وزن بدن باید ۱۰۰ سی‌سی آب در مدت دو ساعت پیش از شروع ورزش مصرف کنید.

 

 

 

▪ نباید: روی تردمیل رمان بخوانید.

 

▪ باید: به موسیقی گوش کنید.

 

▪ نتیجه: ۱۵ درصد بیشتر کالری می‌سوزانید.

 

 

شاید در تبلیغات گوناگون، به ویژه در ماهواره‌ها دیده‌اید که می‌گویند کمربند لاغری را ببندید و به تلویزیون نگاه کنید یا روزنامه بخوانید، در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد بهترین کار، گوش دادن به موسیقی است. این کار موجب می‌شود ۱۵ درصد بیشتر کالری بسوزانید.

 

 

 

▪ نباید: بدوید، اگر از آن متنفرید.

 

▪ باید: تمرینی هوازی که برایتان جالب‌تر است انتخاب کنید.

 

▪ نتیجه: سالی دو کیلو بیشتر وزن کم می‌کنید.

 

 

مهم نیست که یک تمرین ورزشی، چه‌قدر کالری مصرف می‌کند، اگر شما از آن خوشتان نیاید، به کاری نمی‌آید. فرض کنید در هر جلسه تمرین روزی، ۳۰۰ کالری می‌سوزانید اما از این نوع ورزش لذت نمی‌برید. احتمال اینکه یک روز در هفته کمتر ورزش کنید زیاد است. این یعنی ماهی ۱۲۰۰ کالری کمتر از برنامه پیش‌بینی شده، انرژی می‌سوزانید و برابر است با سالانه ۲ کیلوگرم وزن بیشتر. پس حتی برای لذت‌بخش شدن پیاده‌روی، از یک همراه پایه این کار استفاده کنید.

 

 

 

▪ نباید: تمام وقت‌تان را به ورزش‌های هوازی اختصاص دهید.

 

▪ باید: ورزش‌های هوازی و قدرتی را ترکیب کنید.

 

▪ نتیجه: سالانه ۶ کیلوگرم بیشتر وزن کم می‌کنید.

 

 

تقریبا ۸۰ در صد زنان، ورزش‌های قدرتی بیشتری انجام می‌دهند چون بر این باورند که موجب افزایش سوخت و ساز می‌شود اما موضوع دیگری که نمی‌دانند این است که تحقیقات نشان داده افرادی که تمرینات قدرتی و هوازی را ترکیب می‌کنند و هفته‌ای سه روز از هر کدام انجام می‌دهند، در مقایسه با کسانی که فقط هوازی کار می‌کنند، کمتر غذا می‌خورند و به این ترتیب روزانه ۵۱۷ کالری کمتر دریافت می‌کنند.

 

 

این شیوه ورزش کردن، موجب افزایش هورمون‌های عامل سیری، افزایش تجزیه مواد غذایی و تثبیت قند خون می‌شود. در نهایت، این کار موجب احساس سیری بیشتر می‌شود.

 

 

 

▪ نباید: به تخمین کالری‌سوزی دستگاه‌های ورزشی اعتماد کنید.

 

▪ باید: سوزاندن کالری خود را با کنترل ضربان قلب اندازه‌گیری کنید..

 

▪ نتیجه: سالانه ۵/۱ کیلوگرم بیشتر وزن کم می‌کنید.

 

 

چه‌قدر زیباست وقتی با ۲۰ دقیقه ورزش هوازی، ۴۰۰ کالری بسوزانید اما زیاد خوشحال نشوید چون تحقیقات نشان داده اندازه‌گیری‌های دیجیتالی روی دستگاه‌های ورزشی سالن‌ها، سوزاندن کالری ۳۰ درصد بیشتر نشان می‌دهند. بهتر است از دستگاه‌های مانیتور دقیق ضربان قلب، قد، سن، میزان فعالیت و... استفاده کنید. این دستگاه‌ها با اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب و متناسب‌سازی آن با بقیه فاکتورها، مصرف دقیق کالری را در یک جلسه تمرین ورزشی‌ نشان می‌دهد.
رنامه‌های غذایی خیلی زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند با رعایت آن‌ها بسرعت وزنتان کم می‌شود. در این رژیم‌ها غرق نشوید! رژیم غذایی را انتخاب کنید که همسو و مطابق بدن و سبک زندگی‌تان است.
 
۱-رژیم‌های دیوانه وار نگیرید
رژیم‌های غذایی در مورد همه یکسان جواب نمی‌دهد، پس اگر مشاهده کردید که رژیمی روی دوستتان بخوبی کار کرده، می‌توانید از آن رژیم بهره ببرید، اما باید با توجه به نیازهای خودتان، اصلاحش کنید.

۲- هیچ‌وقت تعادل بین تغذیه و ورزش را بهم نزنید
کاهش وزن صحیح تنها از طریق حفظ تعادلی سالم بین تغذیه و ورزش پدید خواهد آمد. پس متعادل باشید و به خودتان گرسنگی ندهید و بدنتان را از مواد مغذی محروم نسازید. خوب بخورید و ورزش کنید.

۳-مثل یو یو رژیم نگیرید
خیلی‌ها مثل یو یو رژیم می‌گیرند. این کار می‌تواند فوق‌العاده خطرناک باشد و به سلامت بدنتان آسیب برساند. به یک رژیم غذایی بچسبید و همین که به هدفتان رسیدید، حواستان را جمع کنید تا دوباره به پرخوری نیفتید!

۴- بیش از اندازه ورزش نکنید
شاید پیش خودتان فکر کنید که اگر چند ساعتی به هر جلسه‌ی تمرینی‌تان در روز یا هفته اضافه کنید، قطعاً سریع‌تر وزنتان کم می‌شود. اما حقیقت این است که بدن شما هم به کالُری احتیاج دارد و وقتی که شما هرچه انرژی داشتید را صرف ورزشتان کردید، احساس خستگی و کوفتگی به شما دست خواهد داد. حتی ممکن است با ورزش بیش از اندازه، به عضلات و بدنتان صدمه هم بزنید!

۵-قرص‌های کاهش وزن نخورید
قرص‌های لاغری یا چربی‌سوز کلی مواد شیمیایی به بدن شما وارد می‌کنند. بدن شما ممکن است توسط این مواد، آسیب‌هایی جبران ناپذیر ببیند. جدای از اینکه مصرف چنین قرص‌هایی در شرایط بد می‌تواند کشنده باشد، قطعاً پی خواهید برد که پوستتان خراب شده، سیستم گوارشتان بهم ریخته و دیگر اتفاقات این چنینی.

۶- در غذاهای سالم هم پر خوری نکنید
مواد غذایی سالم و فراوانی وجود دارد که برای کاهش وزن پیشنهاد می‌کنند. اما این بدین معنی نیست که می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی به وسط سفره شیرجه بزنید! برای اینکه وزنتان کم شود، هر چیزی را باید به اندازه‌ی صحیح مصرف کنید.اگر می‌خواهید وزن کم کنید و خوش اندام شوید، باید خیلی صبور باشید. سریع وزن کم کردن باعث خواهد شد تا پوستتان شل و آویزان شود و نسبت به سنی که دارید پیرتر بنظر برسید. آبرومندانه وزن کم کنید!

۷-به سراغ عمل‌های جراحی نروید
جراحی‌هایی همچون لیپوساکشن و کوچک کردن معده، اهدافی پزشکی دارند، و به هیچ عنوان نباید به آن‌ها به چشم عمل‌های زیبایی نگاه کنید. پس از عمل جراحی باید خیلی خیلی مراقبت چیزهایی که می‌خورید باشید، چرا که غذاهای زیادی برایتان مشکل ایجاد خواهند کرد. این دیگر به انتخاب شما بستگی دارد که آیا سلامتی را به ظاهر خوب می‌فروشید و عمل می‌کنید؟ حتماً در این رابطه با پزشکتان مشورت نمایید و از توصیه‌های او بهره ببرید.

منوها
خبرنامه
شــماره ​تماس (24 ساعت) : 42629718-031
هدف ما ایجاد یک زندگی سالم و ارگانیک با محصولات گیاهی میباشد. محصولاتی که هم پیشگیری و هم درمان برای مـا به ارمغان می آورند. 
فـروش تـمـامـی محـصـولات با قـیمـت درج شـده روی کالا و با تـخفیف

                              
           آپارات             کلوب            لنزور            تلگرام        اینستاگرام

​                                                  
  بسته بندی دقیق      سیب سلامت   گارانتی مرجوعی          اصالت کالا
© حقوق کپی برداری برای طب نما محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط طراحی و توسعه وب سایت صبا